Geschichte

Es paar Heiweh - Bärner hei sich, wäg der Mentalität und nid z`letscht au wägem Gloube, do im Fricktal nid ganz deheime gfüehlt. Sie hei sich zum Zyl gesetzt, s`Bärner Bruchtum  do in Frick witer läbe  z`lah.

Im Früehlig 1943 isch der Bärnerverein gründet worde.  Am 1.  Nov. 1943 hei sich s`erscht mau Intressierti troffe zum Singe mitenang.  Da drus isch das hüt wyt bekannte Bärnerchörli entstande. Zerscht hei sie Volks und Chilelieder gsunge, später si de Jodellieder derzue cho.

Es paar Mitglieder hei agfange Theater spile. So si die bekannte Theater vom Bärnerverein entstande. Es si alles Volkstheater wo ou hüt no ufgfüehrt  wärde. Vieli möge sich a die bekannte Stück vom Jeremias Gotthelf erinnere. Annebäbi Jowäger, Gäld und Geist, Chäserei i de Vehfreud, Heimisbach und witeri hei zu grossem Erfolg gfüehrt.

Bernerverein Frick

Hansruedi Freiburghaus